zondag 30 april 2017

Het is nog heerlijk vroeg en het zonnetje schijnt al.
Het belooft een prachtige dag te worden. 
Heel wat beter dan op koningsdag



Toen stond ik samen met enkele leden van de spingroep
Amsterdam op de markt van het bredeweg festival
Amsterdam
Het was zoals altijd  heel gezellig en druk.
Veel straattheater en leuke reacties van vooral kinderen.

Het was wel heel koud maar gelukkig geen regen.













Ik had ook nog wat extra wol gesponnen.















Op mijn kamer is het soms een grote bende.
Ik begin allerlei dingen, vind het dan niet zo interessant meer of word weggeroepen en vergeet het.
Het blijft dan in een hoekje op mijn bureau liggen.
Tussen dit alles vond ik 2 onafgemaakte knuffels.

Het uiltje en het muisje.
Nu zijn ze klaar en mochten samen op de foto.
En mijn bureau weer wat leger.








Prettige zondag

Mieke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten