zondag 23 april 2017

Druk?

Ik werk niet meer en vind dit heerlijk. Dan denk je dat je tijd hebt voor van alles.
Maar helaas, of toch niet helaas, ben ik net zo druk of nog drukker dan toen ik nog werkte.
En ik geniet volop hiervan.
Er komt nu ook weer een druk weekje aan met allerlei leuke activiteiten.

****






A.s. dinsdag ga ik een workshop vilten geven op Camping Zeeburg.
Dit gaat in samenwerking met Natasja Molenaar van www.workandwellbeing.nl.
Ik hoop dat het een leuke avond wordt.
Er zijn nog wat plaatsen vrij.
Spannend allemaal.







****





Verder ga is op koningsdag, samen met wat leden van de spingroep "de Spinnerij" Amsterdam
een demonstratie geven op de Bredeweg Amsterdam.
Tevens hebben we daar een kraam om onze spullen te verkopen.

Ik ben druk met de voorbereidingen bezig.
Nu maar hopen op mooi weer, 
niet te koud en geen regen.
Een zonnetje zou zeer welkom zijn.





****



Ook heb ik wat extra batts gemaakt.
Dit is altijd leuk om te doen.
Dit is een mengsel van wol, wit en gekleurd, mohair, zijdevezel en soms een glittervezel.













Prettige zondag 

Mieke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten