donderdag 6 februari 2014

Gedachtenspinsels

Sinds een paar weken maak ik elke dag een pagina in een klein boekje 
Hierin schrijf ik en teken ik wat er in mij opkomt
Het boekje is een A6 formaat dus niet zo groot. Voor mij een ideale maat


Soms vind ik een tekst die me op dat moment inspireert en plak ik ik om eventueel later nog een keer door te lezen.


Ik maak kleine tekeningetjes en gebruik de kaarten die ik gekregen heb tijdens mijn ziek zijn
(en teken een bos bloemen omdat ik vind dat ik het verdient heb)


Of ik vind een tekst in een tijdschrift en zet mijn gedachten hierover op papier 
Het is zo leuk om te doen een klein beetje frobelen en het helpt mij om mijn gedachten wat meer op een rijtje te krijgen.

Groeten
Mieke 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk mieke zulke dingen doe ik soms ook en als ik het weer zie denk ik oh leuk moet ik ook meer doen ........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed om je gedachten aan het boekje toe te vertrouwen, vooral leuk om later weer eens na te lezen....
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! ik doe dit al jaren en heb stapels boeken. Zo leuk om te gebruiken als inspiratie bron. En het is een ideale manier om herinneringen op te slaan.

    BeantwoordenVerwijderen