woensdag 11 december 2013

spinnen vervolg

Dag Allen, 


Ik ben nog steeds veel aan het spinnen. 
In mijn vorige blogje liet ik zien hoe ik blauw geverfd had. Ik vond wel een mooie kleur maar toch erg saai. Ik heb de wol gekaard met ongeverfde mohair


en vond dit toch mooier. Het inmiddels allemaal gesponnen.

en is ongeveer 350 gram.

Ook heb ik andere geverfde wol gemixt 

Dit is met 3 draden getwijnd. 
1x witte wol, 1x groen geverfde wol en 1x een mengsel van mohair, zijde en wol. 
Dit was lichtbruin geverfd in hetzelfde verbad. 
 Dit is ongeveer 300 gram 

Ik vind het toch het leukste om een beetje een gemengde, wat  onregelmatig gekleurde draad te maken. 
Spannender ook omdat je het wel bedenkt maar het toch vaak anders uitvalt.
en nu nog bedenken wat ik er mee ga doen . 

Mieke 


1 opmerking: