zondag 28 januari 2018

Goede morgen allen,

Vorige week was ik heerlijk een weekendje naar mijn dochter. 
Mijn jongste kleinkind werd alweer 2 jaar.
Jammer dat ze grieperig was en niet zoveel aan haar verjaardag had maar het was weer leuk om een paar dagen bij mijn dochter en haar gezin te zijn. 




De jarige job, met haar nieuwe kleurpotloden.














Ik heb een klein weefraam gekocht en ben
 ben de afgelopen dagen gaan experimenteren met  het weven.



De wol heb ik eerst gesponnen. Het viel nog miet mee om dikke en onregelmatige draden te spinnen.

Het was leuk om te doen en zeker voor herhaling vatbaar.

Wat ik aan de onderkant ga doen is nog onzeker, maar dat bedenk ik nog wel









Ook heb ik nog geverfd.

Voor het eerst in de oven met wilton.
Ik heb 2 kleuren gebruikt, geel en rood.

Er is een leuke schakering ontstaan en de wol is heel zacht gebleven.










De week kwam er ook nog een verrassing.

Mijn dochter had een half december mijn verjaardagscadeau gestuurd.
Er was na 6 weken nog niets gekomen dus werd er niets meer verwacht.
Wat schetst onze verbazing.
Het pakket is alsnog geleverd en volgens de stickers op de doos is het eerst in Canada geweest....









Prettige dag

Mieke 

1 opmerking:

  1. wat een mooie geverfde wol mmmm..... ik moet nodig ook weer eens in het atelier aan de gang

    BeantwoordenVerwijderen