zondag 24 december 2017

Bijna kerst.
Helaas geen witte kerst. Sneeuw met kerst geeft mij  toch altijd een nostalgisch gevoel. 
Het lijkt wel of er in mijn jeugd altijd sneeuw was met kerst. 
Ik denk dat mijn geheugen een beetje selectief is.
Maar mooi was het wel altijd.


Ik ben met restjes garen gaan weven.  De lap is klaar en gewassen.  
Het plan is om hier een tas van te maken. Nu nog in mijn (veel te grote voorraad) kijken of er een mooie bijpassende voering is.

***
Ook is het spinnen van mijn geverfde mohair met wol klaar. (zie mijn vorige blog).


Hier wil ik een sjaal/omslagdoek mee gaan weven, gecombineerd met fantasie garen en een gekleurde kettingdraad.
Ik hoop dat wat ik in gedachten heb, er ook uit komt.
Wordt vervolgd.

***

Iedereen een goede kerst gewenst.

Mieke 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten