zondag 26 november 2017

Dag allen

Deze week zijn er zonnepanelen op het dag geplaatst.


Laat nu nu de zon maar komen, maar helaas op het moment dat ik dit schijf wordt de lucht steeds donkerder dat belooft voor de rest van de dag niet veel goeds.

***
Langzaam maar zeker begin ik te wennen aan de nieuwe omgeving en ben ik weer met allerlei creatieve dingen bezig.


Dit is een experiment met weven en dikkere draden spinnen.
Ben niet ontevreden over het resultaat.


Ook heb ik een tasje gemaakt met een stofje dat ik vond toen we het huis van mijn ouders gingen ontruimen. Ik vind het een leuke herinnering.

***



Gisteravond heb ik  de fjoetoertocht gelopen in Egmond.
De start is dan tegen de avond en je loopt in het donker.
Bijna de gehele route was versierd met allerlei lichtjes en ook veer deelnemers hadden de kerstversiering al opgezocht en omgehangen.
Het was sprookjesachtig en zeker voor herhaling vatbaar.


Prettige zondag

Mieke 

2 opmerkingen:

  1. leuke projecten wat wordt er veel moois gemaakt in blogland !!! en zonne panelen ?? dat is wel fijn maar kan de sint er wel omheen met zn paardje :)_)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen