zondag 4 december 2016


Alweer een week voorbij. De tijd lijkt wel al sneller te gaan.
Ik heb een leuke week gehad waarbij ik van alles gedaan heb.
Vorig weekend ben  's avond ik via de bankgiro loterij naar het scheepvaart museum geweest. Ik was er al wel vaker geweest maar nog nooit ' avonds. Het prachtig verlichte dak had ik daarom nog nooit gezien. Heel indrukwekkend.


****
Ook ben ik begonnen om een dunne  babydeken te breien.


Ik brei op pen 3 dus ben nog wel een tijdje bezig. Het patroon dat ik gebruik is het aloude koffieboontje. 
***

Ook de afgelopen week eindelijk wat kleine dingetjes afgemaakt.


Een klein toilettasje van een proeflapje en een broche van een viltrolletje wat ik ooit een keer gemaakt heb.
Zo krijgen proeflapjes toch nog een bestemming en wordt de krat met onaffe dingen weer wat leger.

Prettige zondag

Mieke 

1 opmerking:

  1. wat een leuk baby dekentje gaat dat worden !! koffieboontjes dat breide oma in kniekousjes

    BeantwoordenVerwijderen