dinsdag 22 maart 2016

Selvy

Dag allen

Via via kwam ik op de site van de stichting vrolijkheid waarin een oproep werd gedaan om een selvy te maken voor vluchtelingen kinderen zodat zij ook iets van zichzelf hebben.
www.vrolijkheid.nl/selvy
Dit leek me wel leuk en ik kreeg een haakpatroon toegezonden. (Ik had gevraagd om een breipatroon)
Ik kan wel haken en haakpatronen lezen dus toch maar aan de slag.
 En nu is Selvy klaar. 


Hier zit ze op de rugleuning van een stoel.

Het popje wordt in een keer gemaakt en er komt een geheim zakje in.
Hier heb ik mijn eigen draai aangegeven want volgens het patroon kwam ik er niet uit.


De kinderen en de ouders gaan het popje zelf verder afmaken dmv oogjes en aankleden.
Al met al vind ik het best redelijk gelukt en ik hoop dat een kind er blij mee is.

Groeten
Mieke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten