woensdag 1 oktober 2014

Hermitage

Vandaag ben ik naar de Hermitage geweest. Ik vind dit een prachtig museum met vaak hele mooie tentoonstellingen. De tentoonstelling van nu heet:  
Dining with the Tsars.


Er staan daar prachtige gedekte tafels vol pracht en praal

Ook wordt er uitleg gegeven over de tafelmanieren en omgangsvormen van die tijd.
Ik ben toch blij dat ik daar niet bij hoefde te zijn.
De volgende tentoonstelling in de Hermitage gaat over Napoleon en Josephine.
Lijkt me ook de moeite waard om te gaan.

*****

Deze zomer kreeg ik van mijn dochter een boekje met gebreide boerderijdieren geeschreven door Sarah Keen. 


Er staan grappige beestjes in en een ervan heb ik gemaakt.


De beschrijving is heel duidelijk en met een woordenlijst van internet......... 
Hij was al een tijdje bijna klaar, alleen de beentjes moesten en het gezichtje moest nog.
Eindelijk vandaag gedaan.

Groeten
Mieke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten