maandag 23 juni 2014

oranje

Ook ik ontkom er niet aan. 
Oranje 
Ik heb wat mohair geverfd. Deze kleur was niet geheel de bedoeling Ik heb 2 verschillende gele kleurstoffen gemengd..
Het resultaat
Oranje.


Het is toch wel een mooie kleur geworden vind ik 

****

Afgelopen weekend hebben we ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd met een BBQ met familie en vrienden.
Onze dochter was met haar gezin een weekend over uit Engeland en als verrassing had ze voor ons een persoonlijke slinger gemaakt.



Ze is zeker niet handig met de naaimachine en vind het ook niet echt leuk. Daarom was de verrassing nog mooier.


En omdat ik het zo leuk vind, laat ik het voorlopig hangen..

2 opmerkingen:

  1. Mooi je oranje ,toevallig wil ik ook oranje verven ,lief zo n slinger komt altijd weer van pas ,gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met al die huwelijks jaren. Leuke slinger heeft je dochter gemaakt, die mag terecht blijven hangen.
    Mooi kleurtje heb je geverfd; ga je de mohair spinnen???
    Groet van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen