woensdag 30 september 2020

 Goede morgen allen,

Zo jammer dat Nederland weer een beetje op slot gaat. De clubjes waar ik naar toe ga/ging starten langzamerhand weer een beetje op en nu ligt alles weer stil. 

Ik had me erg verheugd op weer wat meer contact maar helaas....

*****

Deze week ben ik veel gaan weven.

Hier wil ik een jasje voor mijn kleindochter van maken. Ik vind het wel spannend om hier de schaar in te zetten. Het is misschien iets te los geweven. 

Dit is de eerste keer dat ik iets ga naaien van een zelfgekozen lap. 😏

Ik moet nog veel leren over weven maar vind dit wel heel leuk om te doen


Ik ga het jasje voeren.


Wordt vervolgd.


*****


Deze sjaal heb ik eerder gevilt. Het is een open structuur viltwerk. 

Dit geeft een heel grappig effect vind ik.

Ik ga met deze techniek nog een sjaal maken want het is heel leuk om te doen.


Creatieve groet

Mieke 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten